Pozitif her şey

Bu ara bazı şeyler yolunda gitmiyor. Ama yolunda giden olaylarda olduğu için buna çok fazla kafayı takmamaya çalışıyorumm. İzmir de arkadaşım ezgi bana tütsü almıştı. Muhteşem kokuyor onunla beraber yazıyorum yazımııı

Elimde kas yırtılması varmış. Kendimi fazla yordum biliyorum fakat bunu yapmam gerekiyordu. Çalıştıkça kendime geldim çünkü. Malesef emara girmek zorunda kaldım. Fakat kısa sürdü. Yoksa emardan nefret ediyorum. Elim için iğne vuruldum. Bi iğne daha var fakat onun daha zamanı var. Bu ara zaten çok fazla işim yok olsada babamla hallederim diye düşünüyorum. Onun yazma durumu iyi bana yardımcı olabiliyor. Bu negatif olayların etkisi altında kendimi kaybetmek istemiyorum. Aksine daha fazla pozitif olay yaşamaya çalışıyorum. Bir fip hastası kediye yardımcı oldumm. Dünyalar benim oldu. Siz de bu şekilde hayvan dostlarımıza yardım ederek onların çok mutlu olmasını iyileşmesini sağlaya bilirsiniz. Bu vesile ile sizinde pozitif hayatı yaşamanız çok mümkün. Birçok hayvan dostumuz bizden yardım bekliyor. Onları asla unutmayalım.

Kitaplarla aram biraz açıldı. O nedenle iki gündür okumaya çalışıyorum. Malesef sürekli düşündüğüm için çok fazla odaklanamıyorum. Ama bunu daha önce de yaşadım ve aştım. O nedenle geçeceğini biliyorummm.

Biraz sosyalleşip biraz dolaşıp günlerimi çok elimi yormadan geçirmeye çalışıyorum. Zaten su an baya korunaklı. Sürekli buz tutup jel sürüyorum. Bu da geçecek yazzzz kızımmmm.

Neyse durumlar hem iyi hem biraz az iyi hahaha. Ama hayatımdaki her iyi şey için çok minnettarım. Bu durumda beni daima pozitif karşılayan her olaya ve insana teşekkür ederimmm. İyi ki varlar ve iyi ki varızzz.

Şimdi kahve içip Jeffrey Dahmer izlicem. Ben kaldım çünkü izlemeyen bir bakayım. Asla vazgeçmiyoruz beni okuyanlar. Vazgeçmeye çalıştık tamam o kısım bitti şimdi tam gaz devam etme zamanıııııı🍀 hayatımda çok olumsuzluk oldu ve çok olumsuzluğa neden olan insan oldu. affettik uğurladık ve hayatta başarılar diledik. gerisi onların azmine kalmış. fakat içimizin acılı kısmı elbetteki sönmedi. beddua demeyelim de çok da mutlu olmazsın sanmam diyelim. herkesin bir nebze içi buruk. Bu burukluk uzun yıllar sürer ya da bir gün uyanırız ve biter. Kalp kırıklığının tedavisi zamandır. Ben zamanla baya iyi olup baya aşama kaydettim. Böyle devammm burcuu.

Herkese süper günler diliyorum ve şu seri katile bakmaya gidiyorummmm. Kendinize çoook iyi bakın 🍀🍀

İzmir

Öncelikle 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve spor bayramımız kutlu olsun!

Bugün İzmire tekrardan kavuştuğum ilk gün! Sabahın çok erken saatlerinde (5 buçuk gibi) yola çıktık ve Geliboludan hüzünlü bir şekilde ayrıldım. Açıkçası cidden hüzünlüyüm. Çünkü iki yıl boyunca kendime bir şeyler kattığım, kendimle barıştığım, kendimi yeni bir yola soktuğum ve kendimi iyi hissetmek için elimden geleni yaptığım bir yer oldu benim için. Çok şey öğrendim, çok yeni tecrübeler kazandım ve sonuç olarak kendimi çok sevmeyi öğrendim. Zor bir, iki yıldı benim için. Hüzünlü, stresli, bol dilekli ve hayalli, her şey için hayırlısını istediğim zamanlara eşlik etti Gelibolu. Şimdi geriye baktığımda onca uğraştığım şey için iyi ki diyorum. Bir çok insan tanıdım, birbirimizin hayatlarına dokunduk, bir sürü sağlık sorunu yaşadım ama şimdi hepsi geride kaldı ve yeni bir başlangıç filizlendi.

Bugün İzmirdeyim! Ev bulmakla uğraştık. Çok güzel bir daire kiraladık. Ev sahibim emniyet müdürü hahahaha. Neyse harika bir gündü. Ama çok yorucu ve sıcaktı. Gelibolunun serinliğinden sonra İzmir sıcağı tokat gibi çarptı suratıma ve trafik…… Allahım o trafik asla bitmeyecek sandım bir ara. Neyseki ev tutuldu. Yarın su, elektrik, doğalgaz açtırmam gerekiyor. Bir de ikametgah alıp sonrada hastaneye gideceğim ordan akciğer raporu falan almam gerekecek vs. Ama olay şu ki yorgun olsam bile aşırı derecede mutluyum. Yarın ki yolculuğuma kadim dostum Aykut eşlik edecek. Şimdi ise dairede elektrik ve su olmadığı için Gaziemire eski apartmanımıza geldik. Eski komşumuz, aile dostumuzdayız. Ben senelerce oturduğum apartmandan senelerce baktığım manzaraya bakıyorum. Gaziemir seni çok seviyorum! Hava çok ama çok sıcaktı fakat şu an bir serinlik söz konusu, gece rahat rahat uyuyacağımm. Annem ve babamında keyfi yerinde. Eski komşuları teker teker bizimkileri görmeye geldiler, sohbet muhabbet onlarada çok iyi geldi.

Ayy inanılmaz yorgunum. Ama şu huzur bambaşka. Uzun zamandır İzmirde yaşamak isteyip şimdi o hayalini yaşıyor olmak harika! Evim çok güzel 1+1, yeni bina. Yeni mobilyalar ve en önemlisi balkonu var!

Yarın tüm işleri halledip Aykutla gölge bir yerde sohbet falan ederiz herhalde. Bugün görüştük ama her yer kapalı. Uzun zamandır görüşmediğimiz için coşku ile karşıladık birbirimizi. Ama her yer kapalı olduğu için gölge bir yer bulup sohbet muhabbetin dibine vuramadık. Gölge yer okey, sohbet muhabbetin dibine vuramamak okey değil. Neyse ev işi hallolsun evde artık çay, kahve bir sürü imkanımız olacak! Daha Ece ile buluşacağız. Alkış kıyamet bir an olacak onunla kavuşmamız. Sonunda her şey güzel ve dostum dediğim insanlar yanımda! İnanılmaz keyifliyim. Yorgun ama keyifli. Yarında çok yorulacağım ama yarında tatlı telaşlı bir gün olacak benim için. İnterneti bağlatıp, sağlık ve ikametgahı da iş yerine teslim edersem, (öğle vakti) tadından yenmez! Bana evraklar için çok geç haber verdiler o nedenle baya bir sıkıştım. Bir de 19 Mayısa denk geldiğim için resmi kurumlara ulaşamamak baya yıpratıcı oldu ama yarın umarım her şey hallolacak. Umarım kısa zamanda tüm işlerimi hallederim. Umarım her şey çok kolay olur. Gerçekten yardıma, iyi enerjiye ihtiyacım var. Çok fazla stresleniyorum işler üst üste gelince ama halledicem umarım!

Neyse bu da İzmire ayak bastığım günün bir özeti. Evimin, işimin ve ailemin huzurunu içime çektiğim bir gün oldu. Umarım bundan sonrası da daha güzel olmaya devam eder. Eve alışmam yani Bucaya alışmam biraz zaman alacak ama git gel yapıp, bir cesaretle kendimi sokaklara atıp öğreneceğim. Umarım yarın da harika bir gün olur. Umarım yarın her şey kolay bir şekilde hallolur. Annemlerde İzmir’e taşınmayı düşünüyorlar. Serhatın sınavından sonra olay kesinlik kazanacak. Ama onlar gelmese bile kardeşim sanırım benimle kalacak! Bu sene İzmiri kazanırsa beraberiz. Kazanamasada beraberiz. Her haliyle birlikteyiz. O gelince her şey daha da okey olacak benim içinn. Kardeşimsiz yapamam bende böyle bir ablayım…..

Her günümüz daha güzel olsun ve YARIN ÇOK KOLAY VE SORUNSUZ BİR GÜN OLSUN!🌼

Yarın tekrardan durum güncellemesi yapacağım!

Sevgilerimle.

Yıllardır benim olan manzaram!

Hava durumunda kendimi buluyorum

Bugün güneşli bir sabaha uyandım. Odamı havalandırdım bol bol, sonra havayı içime çektim. Ciğerlerim hala oradaymış bu sevindirici bir haber. Bugün sigarayı bırakalı 8 gün olmuş. Hala zorlanıyorum. Çok sigara içen bir insandım. Üzüldüm yak, mutluyum yak, heyecanlıyım yak, yemek sonrası yak, kahvaltı sonrası yak, kahve ile yak, çay ile yak. Anlayacağınız yak yak yak. Şimdi koca bir boşlukta gibiyim. Ama kilo almadım. İştahım açılmadı. Sadece şu an kahve içiyorum ve sigaram olmadığı için bir nevi mutsuzum. Ama kahvenin tadı değişti resmen. Ya da daha doğrusu benim ağzımın tadı değişti. Kahveyi daha bir beğenir oldum.  Neyse olsun bugün güneşli bir güne uyandım. Sonra kahvaltımı yapıp, ders çalıştım. Şu an dinlenme aşamasındayım. Aile evi bu yönden çok iyi. Altı sene tek başıma yaşadım. Üniversite ve çalışma dönemi. Yemek düzenim asla yoktu. O nedenle şu an üç öğün yemek yemem bana mucize gibi geliyor. Hava şu an biraz bozdu. Sanırım yağmur gelecek. İzmir de bugün hava yağışlıymış. İzmir’e daha hakimim sanırım… Hava durumu duygularımla oynamayı çok sever. Güneşli havalarda bende güneşli olurum. Yağmurlu havalarda daha bir sakinleşirim. Daha bir kendimi bulurum. O nedenle sonbaharı çok seviyorum. Güneşli havalarda kendimi pek dinleyemem çünkü kapılıp giderim hayatın akışına. Ama yağmurlu havalar bize bizi katıyor resmen. Kışı da çok severim. Doğru düzgün kar görmesemde doğu da görev yaptığımız zaman kara doymuştum. Hazirana kadar yerden kalkmazdı kar. Bilirsiniz kar erimeye başlar ve yerler şapıdık şapıdık kar olur. Dizime kadar kara batardım. Sevinci bir başka oluyor. Sanırım şu mevsimler bize verilmiş bir nimet. Hepsinin tadı bambaşka. Hepsinin bize kattığı milyonlar kadar değer var. Yeter ki biz hissetmeyi bilelim. Yağmur yağarsa pencereyi sonuna kadar açmayı düşünüyorum. Toprak kokusu merhamet kokuyor resmen. İnsana insani duygular katıyor en derininden. Sanırım toprağa gideceğimiz için. O nedenle hepsi için minnettarım sanırım. Bugün bir lord of the rings gecesi yapmayı düşündürüyorum sanırım iki kuleyi tekrardan izlicem. Bu havalar bana hep onu hatırlatıyor. Ya da aklımdan hiç çıkaramıyorum sanırım. Sarumanın orkları eliyle susturduğu an geliyor gözümün önüne. Hemen yüksek duygulara kapılıyorum. Isengard tepesindeki o sahne cidden sinema tarihinin en kilit noktası. Anlayacağınız her hava durumu bende bambaşka duygulara neden oluyor. Hepimizde etkisi bambaşka. Ama güzel duyguları tatmak bizim istediğimize kalmış. O nedenle karamsarlığa kapılmayın. Yaşam gerçekten her gün kendimizi üzememiz için çok kısa. Bunu biliyorum çünkü bir ara her sabah ağlayarak uyanırdım. Mevsimler farketmezdi. Güneş var mı yok mu hiç ayırt etmezdim. Her sabah uyandığım için lanet ederdim kendime. Sonra bu dönemi atlatınca her şeye bambaşka bakar oldum. Ölmediğimiz taktirde devam etmek zorundayız. Yani biz istedik diye güneş doğmaktan vazgeçmiyor, onu demek istiyorum. Aklınızın hep bir köşesinde kalsın bu. Varoluşsal sancılarınıza hayatın bir tokadı belki. Ama gerçekten biz istedik diye değiştiremiyoruz zamanı. En iyisi zamanla kavgayı bırakmak. O zaman pozitifliğe açılan bir kapıyla karşılaşacağız. Ben ordayım ondan size net bir şekilde söyleyebiliyorum.

Umarım her hava durumu bizi şu sancılı durumlardan çıkarıp, tad almamız için ayakta dimdik durmamızı sağlar. Sakinliği hissedin ve önemli olduğunuzu hep hatırlatın kendinize, sevgilerimle.

Huzur kokan.